från och med nu

Ja som ni ser har cec bytt blogg.
Jag kommer fortsätta blogga på den här bloggen,men bara när jag känner för det.
Alltså så kan jag inte lova ett inlägg/dag utan jag bloggar helt enkelt när jag känner för det! :)
För dom sista inläggen som jag har skrvit har för mig känts meningslösa.Jag har ingen insperation för tillfället.
Så jag kommer som sagt blogga när jag känner för det,och det lönar sig,både för min och eran skull.
För annars skriver jag bara onödiga saker ju.

Imorgon fyller min mami år så jag tror inte att det blir någon bloggning alls då.



En av mammas bilder från Egypten,hon hade det jättebra där och vi,hela familjen kommer säkert fara dit någon gång! :)

-elin-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0