just the way I want it

hellu superstars eller nå.
idag har jag gjort absolut ingenting vettigt alls,jo typ duschat men annars inget.
Ska snart fara upp till jokkmokk på gudstjänst -.- kuljul eller så inte.
Ja ni hör ju så kul jag har för tillfället.
Kanske ska köpa nå godis när jag likaså far till jmk,men I have no money at all..
Får tjata på mamma att jag vill ha lite pengar.

Min dag kanske blir lite bättre,kom ihåg att det är "så mycket bättre" på tvn ikväll,min älsklings Di Leva är ju med!
Forstår inte på dom människor som hatar han,visst han ser ju ut som han gör,men alla är olika,han har världens finaste personlighet! Han är så himla skön! :D







Älskar allas versioner av alla låtar, "så mycket bättre" är faktiskt mitt favorit tv program,om ni inte har sett det så gör det! Ni kommer inte ångra er.
Det börjar klockan 20.00 på tv4 ikväll :)


-elin-








KLARA & SALLY | 2010-11-21 @ 14:31:01

KOLLA VÅRAN NYA BLOGGGG!!!! :D:D:D:

PUSS/KLARRY & SALLADEN! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0