alone in my house

Morsfarsan for till jokkmokk,skulle handla och köpa pizza åt mig,gr8! ;)
Och jag har inte varit och tränat ännu, snacka om lat.se..
Nej men när jag skulle fara ut och springa,tror ni inte det började regna då?
Så himla otur jag har ibland!
Aja,får väl ta en slapp dag idag,imorgon kommer jag typ åka bil hela dagen :( ska till arvidsjuare, sen till någonstans(?) Pappa skulle typ titta på nån bil eller nå,och jag trodde att jag skulle få shoppa,men det blir nog inte så :( fast ska till boden på tisdag så då kan jag ju de,fast jag har inga pengar,men pappa har ju (a)



Pappa i turkiet, världens bästa pappa ♥
KLARRY! :D | 2010-08-08 @ 21:03:42

världens-skönaste pappa :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0