Answer

En person frågade vad jag använder för plattång, Den heter Babyliss Pro 230 digital stream Ionic Pro sol-gel nano. Hahah, ja! nu vet ni ;)


Fick den av min pappa och jag rekomenderar den starkt! Jag bad om en annan plattång som han skulle köpa. Han var så jävla arg när han kom hem från Luleå!


Pappa: Hur fan kan en plattång kosta så jävla mycket? 900 förbannade kronor, var du tvungen att ha den dyraste?!?!!? *slänger fram kartongen på bordet* Varsågod!

Jag: Ja pappa tänk att den plattången jag VILLE ha kostar 299 och den här.. ja, du har köpt fel. Så don't blame me!

Pappa: du skojar va?

Jag: nej. innan du börjar skrika och gapa så kan du väl fråga?

Pappa: men alla heter ju babyliss pro blablabla.

Jag: mm.. visst, björn axel tools då? Remington?

Pappa: *mumlar och går iväg*

HAHAHA



Den har ånga, 230 grader kommer den upp till, "kammar" och ja allt! Den är även perfekt att locka/våga håret med. Tyvärr.. så är det dyr, VÄÄÄLDIGT dyr.
Den finns att köpa här för 995 kr. Finns även på Åhléns, vet inte priset där :)

/ C


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0