dagens shopping

Jag och elin har varit ute på stan idag och hittat lite olika saker, eller jag iallafall. Elin är faktiskt den snålaste personen jag känner när det kommer till pengar. TRO MIG!


ny sminkväska från h&m, min gamla var för liten. Jag tog bara första bästa som var stor! :)


Läppstift, eyeliner & klämmor från dollarstore. Jag vet att sminket är billigt skit från KUBISS men det skiter jag i! jag vill inte lägga ut 150-200 kr på smink som ändå blir gammalt sen, då köper jag hellre smink på dollarstore för 20 kr. Dock inte allt smink, men läppstift och sånt spelar det ingen roll vad det är för märke! :)

C
Tössan&Junior | 2010-08-19 @ 23:16:52

Frågestund nu så passa på! Vi svarar på vad som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0