Gårdagens

Elin är tydligen sjuk och det är hennes anledning till inget bloggande (?) Jaja, Igår på dagen var jag ute på marknaden med frida sen gick vi hem till henne och flätade sminkdockors hår. hahhahahaha, jag skulle lära henne att göra fiskbensflätor och vi hittade två sminkdockor som vi satt och flätade ;)


gammal damp.

Vid 8 gick jag och mötte mone och sandra för att gå ut till marknadsområdet igen. Vii gjorde väl inte så mycket, jag var med alla kändes det som. Jag var överallt med allt och alla. Åkte karusell en gång med Marre & Kristina typ. Alltså jag vet inte vad jag ska berätta, det är jättesvårt!
jo juste! Vi gick in till scenen och tittade på Lilli & Sussie. Sen for vi hem.

Herregud va dålig jag är på att formulera text idag! jag skriver som en 10-åring ju!

äh, puss!

C

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0