hmm..?

Ska snart gå och lägga mig,ska upp klockan 06.00 imorgon,vilket jag inte vill!
Men jag hade kunnat stannat hemma,så jag får väl skylla mig själv!
Men innan jag går och lägger mig så ska jag måla mina naglar,både tånaglarna och fingernaglarna,men vilka färger? Hmm..får nog fundera på det, mina vänner suckar alltid när dom ser mina färger på mina naglar,haha kanske för att jag brukar välja lite udda färger? ;)
Men jag är ju en udda person så då är det väl ganska självklart att jag måste ha udda färg på mina naglar också.
Gud vad jag har blivit dålig på att ta kort och lägga ut på bloggen,måste bli ändring på det nu när jag har en bra kamera på mobilen,min förra var verkligen kass!

Nej, nu ska jag välja färg!
Sleep well så hörs vi imorgon! :)

-elin-

Shiko | 2010-08-09 @ 21:40:17

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0