I've got sun in my pocket

JAG ÄR VAKEN!
Kan ni fatta det? Och vill ni veta varför? För att en försäljarj*vel ringde och väckte mig :(
Men det var nog lika bra det,annars hade jag väl aldrig tagit mig upp idag?
Och idag kommer cec hem! :D Eller till boden,men vi ses snart skulle jag väl tro!
Längtar som bara den alltså,var typ ett år sen vi sågs känns det som..
Varför jag inte bloggade nå igår var för att jag inte mådde så bra,jag var lite ledsen över en sak..men idag är jag glad!
Iallafall nu, haha är det någon som ska se vampyrer suger? Den verkar ju ganska rolig ändå..
Jag har typ inte sett eclipse,är helt efter..men jag vill se den! :)
Nej,nu ska jag fixa lite frukost,ha det bra!


Jag förra veckan..

-elin-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0