jippe yey,eller så inte

Kom hem först nu,har nyss ätit middag,åkt bil nästan hela dagen,sovit 4 timmar inatt, elin mår skit bra!
Eller så inte..har mått dåligt nästan hela dagen,och det beror nog på att jag har sovit för lite inatt,men jag kunde inte somna,jag tänkte på allt mellan himel och jord..hur enkelt allt hade varit om jag hade bott längre ner,jag saknar östhammar,saknar att vara där nere på sommarna,saknar att få hälsa på all släkt på sommrarna,visst har ju släkten varit här och hälsat på men, jag saknar det ändå! Saknar bua, (ett litet sammhälle utanför göteborg.)
Allt är så fint där nere, saknar alla människor som jag känner där nere,saknar dom.
Jag längtar tills nästa sommar,då ska vi nog fara ner.
Har inte varit nere på två år nu, usch..

Jag har inte bara varit u a-jaur jag har varit,till piteå,älsbyn osvosv idag.
Haha,när jag pratade med daniel idag så frågade han mig om jag hade kommit hem (klockan var typ ett då.)
Jag ba,nej nu är jag i piteå! Han ba,du är ju förfan i hela norrland idag!
Hahah,ja det känns iallafall som att jag har det.

Och imorgon får jag inte heller sova ut,då ska jag up 07.00, fast det kanske är lika bra,att värma upp inför skolan,börjar ju om två veckor :(
Usch vad sommarlovet har gått fort! Jag har typ inte gjort nå i sommar känns det som,även fast jag hade massa planer, nåja när cec kommer hem så ska jag och hon fara till piteå en helg och bara shoppa och ha det mys,bo hos faster mitt i stan,gr8! :D

Saknar dig Cecilia :(♥

-elin-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0