standing where you left me

Hallåhej, jag sa ju att det inte skulle bli så mycket bloggande till helgen och det blev det ju inte heller.
Fast jag har bara varit på marknaden en dag,på fredag..sen blev jag sjuk!
Och det sämsta var ju att på fredagkväll så sa jag äh jag orkar inte fara ut ikväll jag far imorgon istället, och då blev jag ju sjuk på lördag!
Kände mig inte alls pigg när jag for upp till jokkmokk så..då blev det inget mer av det.
Men som tur är köpte pappa godis åt mig! ♥
Haha,annars hade jag nog inte klarat kvällen ;)
Jag hann köpa ett par örhängen eller mamma köpte åt mig men hon ska få igen pengarna!
Visar dom imorgon kanske.

Till veckan har vi frivalsvecka.Vi har det varje år, man får välja att göra en speciell sak i 3/4 dagar som tex musik,slöjd,bollsporter,camping och allt möjligt!
Dom flesta sakerna har kompledigt på torsdag om man sover borta vill säga, och sen så redovisar man på fredag. Och det är alltså hela skolan då.
Jag,Cec och Frida valde spökvecka, fast någon vidare spökvecka vet jag inte om det blir,vi ska typ bygga hinderbanor :s
Och sen på onsdag kväll så ska vi ha lite spökeri :D
Vi kommer ju säkert berätta mer senare i veckan..


Nej, nu ska jag se slå på tvn och titta om det finns något att se! :)

-elin-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0