the worst of them all

jag har ont. Så ont i hjärtat.. betyder det här ingenting för dig? jag ska inte, okej.. förlåt, jag ska ju inte!
men du gör det iallafall, jag får jätteont. Detta betydde guld för mig. Jag trodde det skulle bli bra, att allting skulle bli underbart men ingenting vart det. inte en enda sak. Jag önskade och hoppades starkt.. men ingenting vart som jag ville. Fick stå med smärta i hjärtat tillslut. Jag vill inte vara kvar.. vill bara bort ;(



så bra mår jag nu (nej, det är inte vatten. Tro mig) hur kan jag reagera så stark för detta? jo, för det är en sån stor sak för mig. Det betydde guld..

C

Yamina | 2010-08-05 @ 11:32:49

Nå vad har hänt ceci? :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0