Vet ni?

Vet ni en sak?
Jag vill skriva en bok,och jag på fullaste allvar!
Jag SKA göra det,när jag har tid,om det är nu eller senare i mitt liv får jag se..nej men jag vill nog typ gå medie efter nian.
Fast jag hinner säkert ändra mig,jag är en sådan människa,ändrar mig från dag till dag,ena dagen har jag bestämt mig för att testa att tex köra cross,nästa dag vill jag rida på en kossa..haha ja ni fattar? ;)
Rida på en kossa,hade varit rätt coolt..
Aja,nu ska jag se på top gun,en av världens bästa filmer! :)


Tom Cruse är nog en av världens hetaste killar också,eller var ;)

-elin-
Tilde♥ | 2010-08-11 @ 17:22:38

jätte fiin blogg :D

Tilde♥ | 2010-08-11 @ 18:04:58

tack vad gööörs ? :D

Moa | 2010-08-11 @ 18:12:37

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

Anonym | 2010-08-11 @ 18:36:39

Hello:*

alllting bra med dej?

Tilde ♥ | 2010-08-11 @ 22:39:43

niegt spec :D

Mikaela | 2010-08-18 @ 18:39:03

cruise* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0