dåligt på bloggfronten

för att göra en lång historia kort, jag har inte bloggat pga bilfärd till mamma.

Nu ska vi alldeles snart äta och sen blir det att köpa lite godis. Jag är så sjukt sugen på någonting sött nu, det är galet! hahah, imorgon ska jag sova.. LÄNGE! Var tvungen att vakna kl 11 idag, usch! Skulle dock ställa alarmet på 08.50 (vilket jag gjorde) men jag vaknade inte.. som vanligt!


min hårddisk har varit full i massa skit så jag håller på rensa bort en hel del nu, funderar på att framkalla lite bilder och göra några album. Det blir roliga minnen när jag blir äldre! =)

STJUPID | 2010-07-23 @ 13:27:54

Kan ni inte svara oss vilka bloggar ni två läser eller brukar kika in hos? :)



Hugs/Stjupid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0