DAVID!! :D

Tja! :D

Jag går in och skriver lite åt cecilia. och för alla er som läste "justcec" bloggen så berättade jag hur jag lurade cecilia med en historia om flygande jakob! Det ska jag inte skriva om nu för jag lyckades lura henne igen! :D

Det började med att vi satt och snackade om vädret (vilka roliga samtal vi har va? ;) ) och jag berättade hur otrloigt mycket det regnade och blåste här i götene. Jag sa som ett skämt att jag säkert skulle flyga iväg om jag gick ut. Cecilia svarade då att "Ne det tror jag inte på" och det var då jag kom på hur jag skulle lura henne! :D

David: VET DU VAD JAG SÅG FÖRUT!? :O
Cecilia: Nej?
David: En tant gick på gatan förut med två icakassar och helt plötsligt tog vinden tag i hennes kassar som om de vore segel så hon FLÖG IVÄG! :O

Till en början så trodde hon mig inte men till slut så gick det! och jag skratta som jag vet inte vad! xD

Men det var väl allt jag hade tänkt säga! Ha de' gött!

Take care!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0