GÄSTBLOGG: SANDRAYEY.

Hey! Som ni märkt så har inte Cec & Elin kunnat uppdatera så mycket, så här kommer jag med ett inlägg höhö. Måste bara säga att jag tycker du är för jävla grym Cecilia :D! och tack för att du alltid finns för mig. Och Elin, du är också sjukt bra! :)

Menmen tänkte berätta en pinsam grej.. jag har faktiskt aldrig varit i norrland :$ men skulle gärna åka dit om jag bara får en inbjudan! ;) jag har hört att ni i norrland säger att det inte är långt om det är 45 mil emellan två städer, så måste nu fråga en gång för alla: är det sant?!

puss&kram,
Sandrayey
Yamina | 2010-07-26 @ 00:04:44

45 mil är vell inte särskillt långt?:P

xoe.blogg.se | 2010-07-27 @ 11:10:43

De är inte långt ;p

sandra | 2010-07-29 @ 17:55:07

hahaha det är ju as lååångt :o :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0