Horrible night

Ja, det var verkligen en hemsk natt! Tjorv med kärleken, alltså skaffa aldrig en pojk/flickvän. Eller jo, det är underbart i många tillfällen, men inte alltid. Vissa gånger är det fan inte värt allting!
Men som tur var så löste sig allting, som vanligt.
hela veckan har varit strulig, jag tror att jag & David tänker för mycket på folk omkring oss och fantiserar för mycket om framtiden. Man ska helt enkelt ta allting som det kommer. Det slutade med att båda grät hur mycket som helst..
Och sen var allting löst.

Sandra, jag vet vad jag lovade.. förlåt att jag inte kunde hålla det, jag älskar han så. Du vill inte ens veta hur jag tänkte igår :/


jag älskar dig david

C

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0