I could really use a wish right now

Min kväll har bestått av cross körning och åkning! Riktigt roligt är det,hoppas att pappa köper en åt mig,det skulle vara hur bra som helst!
Jag skulle nog egentligen blivit en pojke tror jag ibland,jag tycker om att göra "kill saker" som då att köra cross tex..men visst tycker jag ju om att shoppa åså också så jag tror att jag blev en blandning,nånstans mellan tjej och kille! En galen killtjej ;)
Nu ska jag slå på en film tror jag,men jag kommer nog att somna på direkten så jag kanske skiter i det? Är grymt trött..
Imorgon väntar en ny spännande dag, imorgon kväll blir det grillning med släkten! Ojojoj vilket surr det kommer bli,tur att inte hela min släkt är här iaf ;)
Nej, klockan är över 23.00 och en viss person har slutat nu, men den personen är väl alldeles för trött för att prata..aja vi hörs imorgon!

Sov gott och dröm sött! :)

-elin-
Hanna | 2010-07-17 @ 08:51:57

Smart text i headern! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0