äntligen

Nu kan jag kanske få ta det lilla lugna,tills imorgon. -.-
Har hållt på att fixa i mitt rum hela dagen idag,rensat allt från mitt skrivbord,ALLA lådor,och ja allt.
Och det tog sin tid kan jag ju säga,sen så ska jag och pappa bära ner det också,ska inte ha det kvar i mitt rum,det används bara för att samla skräp på.
Så imorgon ska jag packa lite saker som jag vill ha kvar i kartonger och så ska jag rensa garderoben uppe,och byrån..tung dag imorgon också!
Men det kommer bli så fint i mitt rum sen.
Måste bara titta på tapeter,vi ska nog fara till luleå någon helg framöver och spana på rusta ;) haha men dom har ju typ bäst tapeter,(enligt mig iaf.)
Nej,nu ska jag banka mig ner framför tvn och vräka i mig chips och annat gott!
Ha en fortsatt bra lördag! :D

-elin-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0