raise your glass

Det har som sagt varit fullspäckat hela den här veckan faktiskt.
Så därför har värken jag eller cec bloggat så himla mycket.
Men nu börjar det vanliga igen,nu är det slut på ledigheten och alla elver ska åter igen återgå till skolan ;)
Jag tycker att lovet har gått alldeles för fort!
Fast det har varit ett himla bra lov,dom tre dagarna med tjejorna var helt underbara,tack för att ni finns älsklingar! ♥
Jag har faktiskt shoppat lite,visar er någon dag vad jag köpte.

Vet ni hur avundsjuk jag är på min mamma?!
I torsdags så stack hon till Egypten,och jag fick inte följa!! Livet är orättvist jag vet..
Men hon verkar ha det bra därborta,varmt som in i bängen säger hon.
Och jag saknar min mami! :( ♥

-elin-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0