use somebody

Jag har nyss pluggat färdigt,eller tagit en break iallafall..
Det går typ inte att vara inne i mitt rum nu mer,för pappa håller på att bygger en walk in closet! :D
Happy me! Det var det som jag skulle få,men ingen gissade rätt så ingen får någon länkning! ;)
Jag har typ velat göra om i mitt rum jätte länge och velat ha en garderob där och nu äntligen så ska jag få det!
Vi ska typ byta tapeter också..jag har lila tapeter som jag valde när jag var sex..dags för en förändring? OHJA!
Så nu måste jag börja fundera på hur jag vill att det ska se ut..hmm kan bli svårt!


Hon som har svårt för att bestämma sig just nu..

-elin-

KLARRY!!!! | 2010-11-10 @ 17:26:57

kör på ljusa tapeter och sen en svart-mönstrad fondvägg. SJUKT SNYGGT!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0