äntligen

ÄNTLIGEN,så kan jag blogga!
Jag har inte kunnat blogga nå för att varje gång som jag tröck på "nytt inlägg" så loggades jag ut från blogg.se :s
Helt mysko!
Aja, men nu funkar det ju så,vi för hoppas att det gör det också!
Nu så har jag iallafall helg vilket känns gode skönt,har inget inplanerat alls inför helgen,är öppen för förslag!

Jag såg igår att Alice hoppar av idol!
Gud vad arg jag blev,jag som tyckte om henne!!Morr..

Nej,nu ska jag feta i mig en munk ;)


Och inte får man se henne ikväll på idol! :(

-elin-
Anonym | 2010-10-22 @ 18:54:53

Tråkigt att Alice hoppade av. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0