One missing piece


det är min saknad just nu, eller en av många.
sandra dahlström♥

Jag pratade alltid med henne om jag var ledsen och hon pratade alltid (?) med mig också.
Hon gick i Davids gamla klass 9a. Det var genom han vi fick kontakt.
Nu hörs vi bara genom kommentarer på bloggarna och ingenting mer.
Det är väldigt tråkigt eftersom, enligt mig iallafall så var vi bra vänner.
Jag har inte ens kvar hennes mobilnummer tror jag..

Länkar till hennes bloggar iallafall.

hennes egna.
Den som hon delar med Arijana

C
SANDRA | 2010-10-20 @ 07:38:37

Inget frågetecken efter alltid, jag pratade alltid med dig om jag var ledsen.



Jag tycker också det är as tråkigt, saknar dig som inni shöen.. ♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0