this love


Dissa mina ögonbryn,dom är inte noppade på ett tag men jag orkar inte göra det nu :p haha
Dagen idag var helt okej,jag tycker faktiskt det är jätteroligt med skolan nu,vet inte varför,kan bero på att min klass är helt underbar! ♥
Tror att alla i våran klass älskar den faktiskt..

Vet ni vad som är skönt? IMORGON SLUTAR JAG ELVA!
Fast ska nog gå på extra tiden,jag behöver göra en del saker..
Sen far jag nog till moster och om jag har tur så får jag middag där ;) hehe jag är så lat så tror inte att jag orkar laga min egen middag imorgon.

Nej ni nu kanske man borde göra någonting vettigt. (kolla efter kläder på nelly kanske?) hehe

-elin-

SANDRA | 2010-10-28 @ 22:01:21

så söt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0