rivsår på hjärtat.

Har ni någonsin.. äh jag börjar såhär.
Jag har tappat en vän
Nu vet ni det. Jag har tappat min allra bästa vän faktiskt.
Min andra halva, mitt hjärta, en stor del av mitt liv.
Då var det inte mitt liv, det var hennes också. Vi delade allt.
Otroligt mycket skratt, tårar, läxor, tankar ja allt som bästa vänner ska dela, det delade vi.
Allting gick så fort. Det tog så lång tid men ändå så gick det för fort.
Tror att det var när jag skaffade david som det vart ett snedsteg.
Jag började ett annat liv, ett nytt.
Men nu när det också är slut så vill jag tillbaka.
Vi var oskiljaktiga. Ingenting kom ivägen för oss.
Vi gick genom allting tillsammans.
Jag saknar det.. Jag vill tillbaka till emelie.
Hon är den underbaraste person som finns. Jag kan inte beskriva med ord hur roligt vi hade. Vi var med varandra varenda dag.
Glömmer ALDRIG sommaren 09. Vi satt på ett elskåp i säkert 30 av 40 dagar.
Det var det finaste jag gjort.
Jag & emelie har aldrig bråkat. Aldrig.

Vi säger alltid att vi ska gå tillbaka, men läxor och träningar kommer ivägen.
Jag trodde att vi hade olika känslor nu också men jag har upptäckt att så är det inte alls.
Hon mår inte så bra över vissa saker och inte jag heller. Vi har exakt samma problem tror jag.
Iallafall jag känner mig lite bortglömd. Förut följde alla mig, nu följer ingen mig.
Det är en så stor vändning. Jag vet inte hur hon känner, men jag tror det är liknande.

Jag gråter över detta nästan varje natt. Över emelie.
Jag saknar henne så ofattbart mycket. Det gör så jävla ont.
Båda har hittat nya vänner, eller inte nya men vi tog avstånd från varandra och fördes närmare andra.
Hon har nya vänner, hon har en ny bästavän. En ny jag.
Jag har också en ny bästa vän. Men inte en som henne.
Aldrig.

Jag vet inte, det går inte att beskriva.
Elin är min bästa vän men det är inte samma sak som emelie.
Jag kände inte efter när jag var med emelie men nu vet jag att hon var min bästa vän.
Prao-veckan i 7an var underbar för då var jag med henne. Vi hade så otroligt kul.
Det hade vi alltid.
Med henne kan jag prata om allt, precis allt.





jag saknar den tiden♥

C

emelie | 2010-10-15 @ 16:50:20

jjag blir tår ögd när jag läser det, det är sant jag vill verkligen tillbaka till det fast det är så mkt träningar och sånt, jag saknar när vi bara satt och prata om allt och inget, det går inte att beskriva det med ord, jag tror också att det var det med david, jag skyller inte på han det är inte så jag menar, och vi slutade vara med varann jag fick nya vänner för jag var aldrig med dig, idag snacket vi hade fick mig att verkligen fatta att jag vet att jag prata med dig om precis allt, det är också tråkigt att du far till boden varje helg, saknar dig sjukt mycke! <3

yamiina | 2010-10-15 @ 17:26:07

Huvva inte kul att höra :(

Men tanken slog mig bara, att ''det är inte samma sak med Elin'' det kanske inte betöd så mycket för dig när du skrev det. Men Elin skulle nog bli väldigt ledsen när hon läser det. Det skulle jag iallafall, var med om det själv en gång från en gammal bästis.. men inte kul att höra att det fanns en annan, som var Bättre :(

Bara en lite tanke... Hoppas det löser sig, Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0