för många tankar i skallen

Har haft för mycket att tänka på i helgen,däför har jag inte kunnat blogga nå.
För då skulle jag bara ha skrvit massa saker som jag sedan hade ångrat..
Men nu är jag back on track,tror jag ;) hehe
Nu är jag taggad för skolan imorgon! Har ju varit sjuk och det är ju hur tråkigt som helst!
Och imorgon är det en slapp dag också tror jag :) sen efter skolan tror jag att jag ska vara med cec,tror vi ska gå på bio imorgon om jag inte minns fel! :)
Iallafall så längtar jag bara tills onsdag när vi har bild,våran nya bildlärare är hur cool som helst! :D

Nej,ska göra ansiktsmask nu tror jag!
Vi hörs imorgon och sov gott alla sockerbarn! ♥


Så himla gullig den här bilden är!

-elin-
Lucinda | 2010-09-13 @ 16:23:47

Jaha då vet jag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0