schooo-oool.


skolan gick bra som vanligt. FY-I-FAN va jag älskar min klass nu! Man håller på att skratta ihjäl sig hela tiden. Det är inte en enda lugn stund ska jag säga er. För att inte prata om våran nya bildlärare, Roland Jatko(?).. herrejävlar så härlig snubbe alltså. Han är väl omkring 50-årsåldern, har alltid en kamera omkring halsen, grått hår, DREADS. Daaaamn så roligt man har! snacka om att han har barnasinnet kvar. Dock är inte mitt bästa ämne bild men, det är en helt annan sak! ;)

Funderar på att fara ut och springa sen men det kändes jättejobbigt idag.. det är så soligt och varmt, väldigt jobbigt att springa då. Huvva!

C
FRIDA HJÄRTA KEVIN | 2010-09-07 @ 21:14:16

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0