svar på tal.



ursäkta?! Vad vet du om jag har gett david någonting? Var du med i vårat förhållande?! Det visste jag faktiskt inte! ;)
Jag gav david ett armband i julklapp och SKULLE ge han en födelsedagspresent men han lämnade mig. Så kom inte och säg att jag är egoistisk. Du känner inte mig och du vet inte ett jävla dugg om vårt förhållande! Var bara tyst eller ta reda på massa fakta om mig och david så kanske du kan yttra dig!


det armbandet fick david av mig. Du vill inte veta vad det kostade så kom INTE och säg att jag är egoistisk.




Hihi tack. Tror dock att du har missuppfattat detta, vi är inte tillsammans längre. han lämnade mig, men annars tack! :)

C
emelie | 2010-09-21 @ 21:10:24

bry dig inte om den störda komentaren ;S

dom vet inte hur underbar människa du är! :) <3

emelie | 2010-09-21 @ 21:29:16

saknar dig med! <3

Cajsa | 2010-09-25 @ 14:14:00

Du störd?! :o Det stämmer verkligen inte, du är ju hur söt och snäll som helst ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0