vad tror ni?

Har nyss duschat och nu ska jag bara ta det allmänt lugnt.
Imorgon ska jag fara med min mamma och platsmormor till luleå och shoppa!
Hoppas att jag hittar massor,har inte handlat någonting på väldigt länge faktiskt,kan ju bero på att jag inte har haft nå pengar, hehe.
Och nu så har jag ju mamma med mig också,så hon kanske kan stå för något jag handlar (a)


Men nu till rubriken, vad tror ni om jag färgar håret mörkrött? Vill ha det nästan som Lindsay har det på bilden..

Så vad tycker ni,snälla komentera vill veta vad ni tycker! ♥

-elin-
maridja | 2010-09-18 @ 11:16:51

jag tror att du passar i det! :D

Josefine | 2010-09-19 @ 13:45:29

Du kommer nog passa jätte bra i det! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0